Odpowiedzi

2009-11-18T20:58:41+01:00
Uroczyście zapraszam na wesele które odbędzie się dnia 12.01.10r
w gospodarstwie agroturystycznym mile zapraszamy na wesele .
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:08:11+01:00
W dniu 19 listopada 1900roku
z wybiciem godziny 9.00
Panna młoda : Jadwiga Mikołajczykówna i
Pan młody : Lucjan Rydl
rozpoczną wspólną drogę życia, ślubując sobie miłość, wierność i uczciwość przed obliczem Boga w Kościele Mariackim w Kaplicy Matki Boskiej Częstochowskiej .
Państwo młodzi mają zaszczyt zaprośić : Sz.P. Macieja Rydla i Irene Rydel na tę uroczystość.
Po uroczystości zaślubin przyjemnie nam gościć będzie Państwa na przyjęciu weselnym w domu Tatmajera, następnie na przyjęciu poweselnym w mieszkaniu Heleny Rydlowej, a po śniadaniu na tańcach a karczmie Hirsza Singera.
4 5 4
2009-11-18T22:45:19+01:00
Serdecznie zapraszam kogoś tam na moje wesele. które odbedzie sie dnia 12.12.bieżącego roku. w warszawie w pałacu kultury.
obecność obowiązkowa.

Wysypiański
1 1 1