Odpowiedzi

2009-11-18T21:02:49+01:00
W dzien wigilli nic nie jesc az do pierwszej gwiazdki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:09:50+01:00
*Modlitwa na rozpoczęcie Wieczerzy Wigilijnej
*Wolne miejsce przy stole
*Pierwsza Gwiazda
*Po Wieczerzy idziemy na Pasterkę
*śpiewamy kolędy
*Obdarowywujemy się prezentami
*Dzielimy się opłatkiem
*Potrawy: barszcz wigilijny, zupa grzybowa, uszka z grzybami do barszczu, ryba po grecku, karp w galarecie, sałatki: jarzynowa, królewska, kutia, makowiec i inne ciasta, śledź w pomidorach, śledź w oleju, grzybki na kilka różnych sposobów
*siano po obrus
*łuski rybie pod talerzykami
*ubieranie choinki całą rodziną
*przygotowywanie potraw również całą rodziną