Odpowiedzi

2009-11-18T21:07:51+01:00
2.tlenki azotu
tlenki siarki
para wodna
pyły
sustancje rakotwórcze
spaliny
1. jest to wzrost co2 w atmosferze prowadzący do tworzenia w górnych warstwach atmosfery warstwy, która uniemożliwia wydostanie sie ciepla co powoduje wzrost temperatur na globie ziemskim
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T21:14:33+01:00
1)Zwiększenie efektu cieplarnego spowodowane jest
zmniejszeniem sie emisji dwutlenku węgla przez spalanie paliw.Ocieplenie Ziemi doprowadza do zwiększenia ilości pary wodnej w atmosferze.Nawet działalność człowieka powoduje nasilanie się efektu cieplarnianego poprzez zwiększenie emisji głównych gazów cieplarnianych do atmosfery.
2)Smog to szkodliwe związki chemiczne,: tlenek siarki, tlenki azotu, tlenki węgla, sadza pyły i znaczna wilgotność powodyją zagrożeniem dla zdrowia astme,alergie.
1 5 1