Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:08:31+01:00
Przytulia czepna :
typ ulistnienia - okółkowe
ogonek: brak
nerwacja : równoległa

pokrzywa zwyczajna:
typ ulistnienia : naprzeciwległe
ogonek : jajowato sercowaty
nerwacja : pierzasta
65 2 65
2009-11-18T21:16:29+01:00
1.przytulia czepna.
a) typ ulistnienia-okółkowy
b) ogonek liściowy-brak
c) nerwacja-równoległa

2) Pokrzywa zwyczajna:
a) typ ulistnienia-naprzeciwległa
b) ogonek liściowy-jajowato sercowaty
c) nerwacja-pierzasta
16 4 16