Odpowiedzi

2009-11-18T21:13:06+01:00
Głównie to same obrzędy są tylko prawdą np taj jak palenie kadzili z wódką,ponieważ reszta lektury mówi nam o duchach oraz zmorach i upiorach.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T21:14:13+01:00
Prawdy moralne dotyczace Jozia i Rozi to fakt, ze aby dostac sie do nieba trzeba doznac za zycia cierpienia
zlego Pana, ze za zycia trzeba byc czlowiekiem i okazywac ludzkie uczucia
a co do Zosi to nalezy odwzajemniac uczucia innych i nie igrac z nimi( nie wykorzystywac)
1 4 1