Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:15:15+01:00
Zachowanie seksualne polegające na pobudzaniu własnych organów płciowych (penisa, sromu, pochwy), kończące się najczęściej orgazmem.
Czyli, zaspokojenie swoich potrzeb ;)
2009-11-18T21:14:56+01:00
Hę...według opowieści, które do mnie doszły...jest to zaspokojenie swojej potrzeby.! ;]
2009-11-18T21:16:14+01:00
Masturbacja to zachowanie seksualne polegające na pobudzaniu własnych organów płciowych. Inaczej nazywana jest samogwałtem, onanizmem.