Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T01:35:53+01:00
Zbiórka o godz 8
8:15 wyjazd do kazimierza dolnego
9:50 przyjazd na miejsce
10:00 rejs statkiem po wisle (zwiedzanie kazimierza i okolic) spichlerze nad wisłą
11:00 zwiedzanie kościóła św. Anny i kościóła Zwiastowania Najświętszej Marii Panny
12:00 zwiedzamy baszte obronną, zamek,stara chate i synagoga
13:30 0biad
14:00 zwiedzanie miasta: kamienica Biała i kamienica Celejowska
14:30 udanie sie na rynek, zwiedzanie kamienic należących do braci Przybyłów:
* Pod Świętym Mikołajem
* Pod Świętym Krzysztofem
oraz zwiedzanie kamienicy Gdańskiej i kościoła farny
15:30 czas wolny lub dla chetnych udanie sie do spa do hotelu Król Kazimierz
17:00 powrót do domu
18:30-19:00 planowany przyjazd na miejsce zbiórki
1 5 1
2009-11-19T07:13:00+01:00
Wyjazd o 8:00 rano spotykamy się przy szkole na przestanku. Wycieczka trwała będzie jeden cały dzień. Najpierw pojedziemy do podlaski pójdziemy tam do muzeum po oglądać różne zabytki i będzie się mogło kupić pamiątki. Potem pojedziemy do Kazimierza Dolnego i tam zwiedzimy tam renesansowe Kamienice, zaraz obok są sklepy pamiątkami jakby ktoś chciał to będzie mógł sobie kupić