Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:18:02+01:00
Na przyjście Zbawiciela Pan Bóg przygotował ludzi:
1) przez wybrany naród izraelski
2)przez proroctwa mesjańskie
3) przez figury mesjańskie.
1 3 1
2009-11-18T21:18:44+01:00
Pan Bóg przygotował ludzi przez :
- historię narodu wybranego - Izraela, a zwłaszcza przez..
- proroctwa mesjańskie,
- figury mesjańskie
1 3 1
2009-11-18T21:19:45+01:00
Pan Bóg przygotował ludzi przez :
- historię narodu wybranego - Izraela,
- proroctwa mesjańskie,
- figury mesjańskie.
1 3 1