Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:19:31+01:00
(-11)²=121
(-11)³= -1331
0,6²=0.36
0,6³=0.216
(-1,1)²=1.21
(-1,1)³= -1.331
(-12)²=144
(-12)³= -1728
(-1,2)²=1.44
(-1,2)³=1.728
(-16)²=256
(-16)³= -4096
(-1,6)²=2.56
(-1,6)³= -4.096
2009-11-18T21:21:42+01:00
121
-1331
0,36
0,216
1,21
-1,331
144
-1728
1,44
-1,728
256
-4096
2.56
-4,096







2009-11-18T21:25:29+01:00
Zamiast potęg napisałam normalne liczby obok
(-11) 2=121
(-11) 3=-1331
0,6 2=0,36
0,6 3=0,216
(-1,1) 2=1,21
(-1,1) 3=-1,331
(-12) 2=144
(-12) 3=-1728
(-1,2) 2=1,44
(-1,2) 3=-1,728
(-16) 2=256
(-16) 3=-4096
(-1,6) 2=2,56
(-1,6) 3=4,096