Jednomiany i sumy algebraiczne
1 , zapisz liczbe
a) 3 razy wieksza od x ,
b) 3 razy mniejsza od x
c) o 3 wieksza od x
d)o 3 mniejsza od x
2 . zapisz .
a) liczbe 5 razy mniejsza od a+2
b)liczbe o s mniejsza od 2z ( do potegi 3 ).
c)liczbe o 3 wieksza od roznicy liczb a i b
e). liczbe 100 razy wieksza od sumy liczb k , l m

3

Odpowiedzi

2009-11-18T21:22:24+01:00
1
a) 3x
b) x / 3
c) x + 3
d) x - 3

2
a) (a + 2) / 5
b) 2z³ - 3
c) (a - b) + 3
d) 100 * (k + ml)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:22:47+01:00
A) 3x
b)x/3
c)x+3
d)x-3
2
a) (a+2)/5
b)2z(do potegi 3)-S
c) (a-b) +3
e)(k+l+m) *100

/ to jest znak podzielić
* to jest znak razy
2009-11-18T21:23:23+01:00
1 a)3*x
b) 3/x
c)3+x
d)x-3
2
a) x=(a+2)/5
b) x=( 2z-s) do potegi 3
c) x=(a - b)+3
e) x=100*(k + l +m)

mam nadzieje, ze pomoglam ;) pozdrawiam ;)