Odpowiedzi

2009-11-18T21:22:54+01:00
Niebo jest piękne , bo znajdują się tam wszyscy
których najbardziej kochaliśmy ...
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:32:23+01:00
Gdy ide powoli do nieba
zaraz szybko ucieka
gdy podpiegam troche
bóg mówi wolniej wolniej
gdy go posłuchałem
odrazu zrozumiałem
ze nie moge pujsc do niego
gdy na ziemi mam kogos cennego


:)nie wiem cz tego szukasz
chciałam pomóc
4 4 4
2009-11-18T21:53:23+01:00
Kazdy z was wie doskonale , że i w niebie jest wspaniale.To jest raj dla kazego , tez tam pojdziesz moj kolego.Lecz zasada jest sroga módl sie prosto do Boga.Bóg cie widzi , patrzy góry mimo tego ze sa chmury.Ale on Cie przygarnie , bo Cie kocha nadzwyczajnie.
2 5 2