Odpowiedzi

2009-11-18T21:23:50+01:00
W loterii przyszedł do mnie dziś SMS z treścią: JESTEŚ PRAWOWITYM WŁAŚCICIELEM 50.000 ZL! Nie uwierzyłam w to i nie wysłałam SMS-a.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:28:57+01:00
Mój tata jest prawowitym obywatelem.
Prawoznawstwo nie jest moją najlepszą stroną.
W tym królestwie istnieje praworządna władza Króla Maciusia I.
7 4 7
2009-11-18T21:56:40+01:00
1.Czy praworządność jest niezbędnym warunkiem funkcjonowania państwa demokratycznego?

2.prawowity spadkobierca.

a dalej to nie wiem;)
3 1 3