Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:31:51+01:00
Wiec tak tu jest po niemiecku :

Meine Großmutter ist älter der Person. Mein Großvater ist für $sein$ Alter sehr sportlich. Meine Mama sieht für $sein$ Alter sehr jung aus. Hinter das ist mein Papa sehr sportlich, groß und stark. Meine Schwester ist schlank und sportlich. Aber mein Bruder ist groß, dick und faul.


A tu po polsku :

Moja babcia jest starsza osobą .
Mój dziadek jak na swój wiek jest bardzo wysportowany.
Moja mama jak na swój wiek wygląda bardzo młodo .
Za to mój tata jest bardzo wysportowany , duży i silny .
Moja siostra jest szczupła i wysportowana .
Ale mój brat jest wielki , gruby i leniwy .


Mam nadzieje że pomogłam .
I wydaje mi sie że dobrze :-D

1 5 1
2009-11-18T21:45:43+01:00
Meine Oma ist nett. Sie kocht gut.
Mein Opa ist arbeitsam. Er liebt Oma.
Meiner Mutter, und Mein Vater viel arbeits.
Meine Mutter ist aus Beruf Lehrerinen.
Mein Vater ist aus Beruf Artzten.
Mein Bruder geht in die zweite klasse. Er ist faul.
Meine Schwester ist nerwös.

[Moja babcia jest miła. Dobrze gotuje.
Mój dzidzia jest [pracowity. Kocha babcie.
Moja mam i mój tata dużo pracują.
Moja mama jest z zawodu nauczycielką.
Mój tata jest z zawodu lekarzem.
Mój brat chodzi do drugiej klasy. Jest leniwy.
Moja siostra jest nerwowa.]
1 5 1