Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:27:57+01:00
Film jest adresowany przede wszystkim do nastolatków. Porusza problem palenia papierosów przez nieletnich. Zaprezentowano w nim motywy składające młodych ludzi do palenia. Film zrealizowany został w konwencji reportażu. Obok informacji o szkodliwości tytoniu ukazano w nim autentyczne reakcje emocjonalne młodych ludzi w sytuacji zetknięcia się ze skutkami palenia. W filmie przedstawiono wypowiedzi uczniów, lekarzy i osób chorych na choroby odtytoniowe.
2 5 2
2009-11-18T21:29:00+01:00
Film jest adresowany przede wszystkim do nastolatków. Porusza problem palenia papierosów przez nieletnich. Zaprezentowano w nim motywy składające młodych ludzi do palenia. Film zrealizowany został w konwencji reportażu. Obok informacji o szkodliwości tytoniu ukazano w nim autentyczne reakcje emocjonalne młodych ludzi w sytuacji zetknięcia się ze skutkami palenia. W filmie przedstawiono wypowiedzi uczniów, lekarzy i osób chorych na choroby odtytoniowe. Do kasety dołączono broszurę streszczającą treść filmu i zawierającą propozycje przeprowadzenia zajęć w klasie.

6 3 6