Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:28:53+01:00
Zakwit glonów jest to rozmnarzanie się glonów najczęściej w okresie letnim. Czynniki sprzyjające:
-Nawozy,
-Światło,
-Temperatura
29 4 29
2009-11-18T21:29:43+01:00

Jest to wzrost liczebności glonów za sprawą większej ilości światła słonecznego, ociepleniu wody i większej ilości biogenów,
to moze być spowodowane wylewaniem do rzek i jezior środków chemicznych które stymuluja wzrost .
31 3 31
2009-11-18T21:30:00+01:00
Jest to wzrost liczebności glonów za sprawą większej ilości światła słonecznego, ociepleniu wody i większej ilości biogenów.
Wiosną rozpoczyna się zakwit okrzemek a tuż po nich bruzdnic.Latem okrzemki są zastąpione sinicami, a jesienią znów odbywa się zakwit okrzemek tylko że innych gatunków niż na wiosnę.
16 2 16