Odpowiedzi

2009-11-18T21:30:48+01:00
32stopnie (32 -30) , lekki wietrzyk ( 110 km/h) i gorące słońce (głęboko za chmurami). Uwaga!! Osobom chorym na nerwice nie zalecane jest czytanie wiadomości w nawiasach.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:31:05+01:00
Przysłowie:W marcu jak w garncu. Żartobliwy Tekst:W marcu różnie bywa czasem jest jesień a czasem zima nigdy nie wiadomo co włożyć bo pogoda może Cię zaskoczyć!
3 5 3
2009-11-18T21:47:23+01:00
Jutro będzie bardzo słońce przygrzewało słońcowi a nawiczór w głębokich chmurach będą krople deszczu spadały z nieba jak z jakieś ulewy ci co mają gorączkę na słońce nich nie wychodzą z domu.:>
2 3 2