Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:28:00+01:00
Poniewaz ma duze doplywy wod slodkich(rzek) chociazby nasza Wisla. A przy tym ma ograniczona mozliwosc wymiany wod z oceanem, poniewaz z oceanem laczy go mala ciesnina(zapomnialem nazwy:))
  • ewut
  • Początkujący
2009-11-18T21:28:18+01:00
Ponieważ wpływają do niego rzeki, słodkie rzeki.
2009-11-18T21:29:51+01:00
Ponieważ Bałtyk:
- ma słabą wymianę wód z oceanem
-jest duża ilość wód słodkich wpływających do Bałtyku
-parowanie wody