Odpowiedzi

2009-11-18T21:32:02+01:00
Http://www.mbkp.info/modlitwy/ducha.html <--- na tej stronce jest co nieco
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:33:25+01:00
Przyjdź Duchu Święty, ja pragnę, o to dziś błagam Cię.
Przyjdź w swojej mocy i sile, radością napełnij mnie.

Przyjdź jako Mądrość do dzieci, przyjdź jak ślepemu wzrok.
Przyjdź jako moc w mej słabości, weź wszystko, co moje jest.

Przyjdź jako źródło pustyni mocą swą do naszych dusz.
O niech Twa moc uzdrowienia dotknie, uleczy mnie już.

Przyjdź Duchu Święty, ja pragnę, o to dziś błagam Cię.
Przyjdź w swojej mocy i sile, radością napełnij mnie
2 1 2
2009-11-18T21:33:26+01:00

A więc

Duchu święty który uświęcasz serca i umysły moje dodaj mi
ochoty i zdolności , by nauka była dla mnie pożytkiem doczesnym i wiecznym . Przez Chrystusa Pana Naszego AMEN ...

lub

Duchu święty dziękuję ci za wszelkie dary i zdolności jakimi
mnie obdarzyłeś . Proszę cię byś mnie nie opuszczał dbał
o mnie i moich bliskich . Amen
2 3 2