Odpowiedzi

2009-11-18T22:01:21+01:00
Ryby,sól morska,jod dostarczany podczas wypoczynku nad morzem,słona woda pomaga w niektórych chorabach stawów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:23:15+01:00
Morze Bałtyckiejest poważnym czynnikiem gospodarczym w Polsce. Wystarczy tutaj wymienić dochody z rybołóstwa czy turystyki. Mamy także wygodny dostę do rurociągów idących po dnie Bałtyku. Morze sprzyja rozwojowi miast mdz. innymi Gdańsk, Gdynia, Szczecin z Świnoujściem.
1 5 1