Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:36:47+01:00
Dziekuje Ci Boże za tak wspaniałe dary jakimi mnie obdarzyłes dziekuję za dar łaski i wiary dzieki którym lepiej postrzegam świat. Amen
8 3 8
2009-11-18T21:37:07+01:00
Duchu Święty, dziękuję Ci za dary, którymi mnie obdarzasz, a w szczególności za dar łaski i wiary i proszę, bym mógł dobrze je rozwijać. Pouczaj mnie, jak przez życie, aby nie zbłądzić. Działaj nie tylko w Kościele, ale też w każdym z nas. Zstępuj na tych, którzy są otwarci na Twoje działanie. Spraw, bym Twe dary stały się owocne podczas mojego przystąpienia do sakramentu bierzmowania. Amen.


Nie wiem, czy ostatnie zdanie będzie ci pasować, bo wszytsko zależy od tego, w jakiej sytuacji wiekowej jesteś ;)
6 3 6
2009-11-18T21:37:49+01:00
Dziękuję Ci Panie, że jesteś łaskawy
i że zawsze masz dla mnie
wyjście we wszystkich moich troskach,
bo Tyś, Panie ponad nimi wszystkimi.

Dziękuję Ci, Panie, że umacniasz mnie w wierze,
i co dzień opiekujesz się moją duszą,
dziękuję za nieograniczoną miłość i moc Twoją.
10 3 10