Jakie zadanie miał mesjasz?
Wymień świadectwa boskiej natury Pana Jezusa.
Wymień świadectwa ludzkiej natury Pana Jezusa.
Jakie dwie natury łączył w sobie Pan Jezus?
Świadkowie bezpośredni słów i czynów Jezusa to:
Świadkowie pośredni słów i czynów jezusa to:
W jaki sposób możesz naśladować Pana Jezusa?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:46:30+01:00
-Zbawić świat.
-uzdrawiał, zmartwychwstał, wniebowstąpił, dokonywał cudów
-urodził się, zmarł, odczuwał potrzeby, żył jak każdy człowiek
- boga i człowieka
- ?
- ?
- chodząc do kościoła, modląc się, pouczając swych kolegów i rodziców, jeśli nie wypełniają przykazań bożych
7 2 7
2009-11-18T21:50:47+01:00
1.Mesjasza zadanie bylo bardzo wazne. Kiedy Bóg stwarzał ludzi chciał, żeby oni się z nim przyjaźnili, jednak ludzie wybrali drogę grzechu – oddzielenia od Boga.

7. Pana Jezusa mozna nasladowac po przez dobre uczynki, modlitwe, uczestnictwo w mszach swietych, nie grzeszyc.

Reszta hmm.. wiem pol na pol ale nie chce Ci pisac bzdur :/
Mam nadzieje ze pomoglam w malym stopniu :)
Pozdrawiam :)
4 4 4