Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:36:21+01:00
- aparaty szparkowe
- cienka, przeźroczysta skórka
- chloroplasty w komórkach
;*
1 5 1
2009-11-18T21:48:49+01:00
Posiada chloroplasty w któeych jest chrolofil i to on odpowiada za proces fotosyntezy. wszystkie rosliny przeprowadzajace ten proces sie zieline. do tego procesu potrzebne jest swiatło CO2 H2O i sole mineralne o tworzone sa zwiazki mineralne i tlen.
2 4 2