Należy podać jak jest ten wyraż po np. brytyjsku itp
czyli o tak:
British English: American English
.......... center
.......... liter
.......... meter
.......... neighbor
.......... program
.......... theater
colour ...........

No i w te kropeczki trzeba wstawić odpowiednie wyrazy i.. nie ma pojęcia jakie! :| Pomożecie?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:41:07+01:00
1.centre
2.litere ?
3.metre
4.nieghbour
5.programme
6.theathre
7.color
1 5 1
2009-11-18T21:46:38+01:00
Centre
litre
metre
neightbour
programme
theatre
color
1 5 1
2009-11-18T22:21:05+01:00
1 centre
2 litre
3 metre
4 neightbour
5 programme
6 theatre
7 color
1 5 1