1. W jakie rodzaje zniewoleń wpada człowiek w imie źle pojetej wolności?
2. Jak rozumiem słowa św, Pawła :' wszystko mi wolno ale nie wszystko przynosi korzysc. Wszystko mi wolno ale ja niczemu nie oddam sie w niewolę.'

1 albo 2 :)

3

Odpowiedzi

2009-11-18T21:47:30+01:00
2. Człowiek może zrobić wszystko ponieważ ma wolną wolę, trzeba tylko pamiętać że nie wszystko przynosi kożyści. Czesto nawet jest wrecz przeciwnie ponosimy straty. NAlezy również pamiętać aby sie od niczego nie uzależnić.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:53:04+01:00
2. Moim zdaniem chodzi o to aby kazdy z nas potrafil postawic sobie granice wolnosci. Otrzymalimy wola wole, mozemy pokierowac swoim zyciem jak tylko chcemy, ale nie powinnismy tego wykorzystywac w zlym celu. Nie wszytsko zloto co sie swieci, nie wszytsko jest dobre chodź nam dostepne. Przykladem jest alkohol czy tez narokotyki. Mozmy wszytsko ale nie powinnismy dac sie ograniczyc, jesli uwazamy to za niesłusze. Musimy szanowac zdanie innych i zasady innych. Aby rozumiana przez nas wolnosci nie doprowadzila do walki ludzi ze soba. Uzywajmy wolnosci ale i szanujmy ją u innych.
4 5 4
2009-11-18T21:53:31+01:00
1)Czlowiek gdy zbytnio naduzyje danej mu wolnosci moze wpasc:
-w lenistwo
-w pyche
-nałogi
-sidła szatana
2 5 2