Odpowiedzi

2009-11-18T21:46:50+01:00
Stanac w obroniej swojej ojczyzny
nie mówic o niej zle a jak ktos muwi o niej zle zaprzeczać
nie wyjechac z niej
13 3 13
2009-11-18T21:48:47+01:00
1.manifestowanie własnych poglądów, jednocześnie potępiając te, które ośmieszają bądź krytykuję historię kraju
2.wywieszanie flag w dniach świąt patriotycznych
3.czynny udział w pochodach, akademiach organizowanych z okazji świąt patriotycznych
4.odpowiednia postawa podczas wysłuchiwania i śpiewania hymnu narodoweg
5.szacunek dla symboli narodowych
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:50:13+01:00
-udzial w roznego rodzaju uroczystosciach dotyczacych historii ojczystego kraju
-poznanie historii swojego kraju
- wywieszanie symboli narodowych w czasie swiat panstwowych
-pamiec o poleglych w czasie wojny
-wlasciwa postwa w czasie spiewanie hymnu narodowego
-udzial np, w akademiach
-znajomosc polskiej kultury
20 4 20