Odpowiedzi

2009-11-18T21:50:10+01:00


30-15%*30=30-0,15*30=30-4,5=25,5 cena materaca po 15% obnice

8-15%*8=8-0,15*8=8-1,2=6,8 cena piki po 15% obnice

24-15%*24=24-0,15*24=24-3,6=20,4 cena parasola po 15% obnice
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:50:48+01:00
Po obniżce o 15% towary kosztują 85% ceny
85% z 30zl=25,50zł
85% z 8 zł=6,80 zł
85% z 24 zł=20,40 zł
2009-11-18T21:53:14+01:00
Materac - 25,5zł
piłka - 6,8zł
parasol - 20,4zł