Odpowiedzi

2009-11-18T21:56:48+01:00
Model płynnej mozaiki (1972) - Singer i Nicolson opublikowali teorię modelu płynnej mozaiki w której białka nie tworzą warstwy na powierzchni lipidów, lecz pływają w dwu-warstwie lipidowej zanurzone w różnym stopniu. Błona taka jest asymetryczna, płynna i dynamiczna.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:57:36+01:00
Na tym ze fosfolipidy są ułożone w dwóch warstwach główkami do siebie i ogonami na zewnątrz, i dlatego mogą się stale przemieszczac wzgledem siebie
11 2 11
2009-11-18T22:02:12+01:00
4. Model płynnej mozaiki (1972) - Singer i Nicolson opublikowali teorię modelu płynnej mozaiki w której białka nie tworzą warstwy na powierzchni lipidów, lecz pływają w dwuwarstwie lipidowej zanurzone w różnym stopniu. Błona taka jest asymetryczna, płynna i dynamiczna.
5 3 5