Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:58:12+01:00
Lizbona 38 stopni N i 8 stopni W
San Francisco 37 stopni N i 121 stopni W
Tokio35 stopni N i 140 stopni E
Moskwa 57 stopni N i 38 stopni E
11 2 11
2009-11-18T22:02:19+01:00
LIZBONA : 38 stopni 42 stopnie N
9 stopni 5 stopni W

SAN FRANCISCO : 37 stopni 46 stopni N
122 stopni 25 stopni W

MOSKWA : 55 stopni 45 stopni N
37 stopni 37 stopni E

TOKIO : 35 stopni 42 stopni N
139 stopni 46 stopni E
11 4 11