Odpowiedzi

2009-11-18T21:55:37+01:00
Tak, warto, ponieważ jest księgą uniwersalną.
Znaczy to tyle, że jest kierowana do wszystkich ludzi, bez względu na wiek, płeć, czy wykształcenie. Ponadto jest ponadczasowa. Ówczesne dzieje można odnieść do teraźniejszości.
Jest księgą, która uczy jak żyć.
Pokazuje nam drogę, którą warto kroczyć.
Przedstawia mądrości, przypowieści zawsze zakończone są morałem i te wartości nie zmieniają się pomimo upływu czasu.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:01:57+01:00
Opowiedz brzmi - TAK

bibblia jest listem od Boga. Podczas modlitwy powinniśmy sięgać do słowa bożego bo się nim karmić i nasiąkać jak gąbka.
Trzeba odkryć wyjątkowaść bibli .
Codzienie czytanie jak i rozważanie napełnia nas radością życia z Bogiem.
jak powiedziałam, wcześniej biblia jest jak list od boga, a gdy dostajemy list od przyjaciela, odrazu czytamy i odpowiadamy
tak samo powinno być w tym przypadku.
Biblie też można porównać do lustra w którym możemy odnaleźć odbicie naszego życia.
w pismie św. powinniśmy szukać ukrytej prawdy.
podczas czytania prowadzić wewnetrzną rozmowe z bogiem.
musimy sobie uświadomyć, że to co czytmay to żywe słowo . bóg mówi, że się tak stanie i tak się stajhe.
bóg po przez pismo św. do nas mówi tylko trzeba nauczyć się go słuchać.
słowo boże jest ostre jak miecz i powinno się wbić w nasze serce
8 4 8