Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:01:25+01:00
1. Prowadzic zycie pelne rozrywek, przyjemnosci, korzystac ze wszystkeiog co jest na swiecie.
2. Żyć szcześliwie, w dostatku, bez zmartwien.
3. Być szczesliwym, miec ochote do dzialania.
4. Czlowiek, który nie zastanawia sie nad tym co bedzie dalej, za jakis czas, nie ma zadnych planow.
5....
6. Czlowkiek, ktory rozpoczyna dzialanie, np. osoba, ktora rozwiazla swoje problemy staje sie szczesliwsza i ma ochote zyc.
10 4 10
2009-11-18T22:01:14+01:00
1. Cieszyć sie z wszytskiego co jest wokoło
2. Żyje sie bardzo dobrze , nie trzeba sie o nic martwić
3. Energia z nas pryska jest sie szczęśliwym
4. nie myśli sie co bedzie jutro
5. bedzie jeszcze żył
6. staje sie z smutnego , przytłoczonego człowieka wesołym
14 4 14
2009-11-18T22:18:10+01:00
6. zaczyna mysleć
5. jeszcze trochę porzyje
4 2 4