Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:12:41+01:00
X + y = 35
0,6x - 1,2y = 3

6x + 6y = 210
3x - 6y = 15

9x = 225
x = 25

25 + y = 35
x = 25

x = 25
y = 10
2009-11-18T22:13:34+01:00
X+y=35
0,6x-1,2y=3 [: 0,6


x+y=35
x-2y=5

x=5+2y

5+2y+y=35
3y=30
y=10
x=25
2009-11-18T22:16:26+01:00
A + b = 35
0,6 a - 1,2 b = 3

a = 35 - b
0,6 ( 35 - b ) - 1,2 b = 3

21 - 0,6 b - 1,2 b = 3
- 1,8 b = 3 - 21
- 1,8 b = -18
b = 10

a = 35 - 10 = 25

a = 25, b=10