Odpowiedzi

2009-11-18T22:18:09+01:00
Mamy taki fajny wzor na droge w ktorym nie potrzebne jest nam a:
s=[t(vo+vk)]2
t=2s/vo+vk
t=4/800----->t=0,005s
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:30:28+01:00
Dane:
V₀=800m/s
s=2m
v=0m/s
szukane : t=?
tworzymy układ równań
{s=V₀*t- at²/2 { - to ma być jedna duza klamerka
{V= V₀-at

0=V₀-at
-V₀=-at /*(-1)
V₀=at
V₀/t=a
s=V₀*t- V₀/t *t² =V₀*t-V₀*t=
_______ ___
2 2
2V₀*t-V₀*t
________ = V₀*t/2
2
s=V₀*t/2 /*2
2s=V₀*t
t=2s/V₀
t=2*2m/800m/s
t=4m/800m/s
t=1/200m/s
t=0,005s.
ta 2 u góry ma byc w drugim mianowniku ale sama sie przesuneła
1 5 1