Odpowiedzi

2009-11-18T22:17:26+01:00
Czy wiesz kim jest Jezus?
Drogi kolego piszę do Ciebie ten list ponieważ chcę Ci powiedzieć kim jest Jezus. Otóż Jezus to Zbawiciel świata. To dzięki niemu grzechy są nam odpuszczane .
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:37:50+01:00
Drogi xxxx

co taaaam u ciebie slychac? dawno sie nie widzielismy ;] chcialabym ci opowiezdiec o jEZUSIE. wiem,ze jestes nie wierzacy, ale moze uda mi sie cie nawrocic. Czy wg wiesz kim jest JEZUS CHRYSTUS? to zbawiciel calego swiata.. gdyby nie umarl za nasze grzechy na krzyzu,nie bylo by dzis tego ,co mamy,czyli internetu, a nawet nas-ludzi. to on tak kocha swiat,ze wolal zginac za nasze grzechy... Przybliz sobie jego postac blizej,a na pewno nawrocisz sie. Bo pamietaj o jednym. JEzus kocha kazdego! NAwet niewierzacego1!


pozdro :*
11 2 11
2009-11-18T23:07:23+01:00
Siemano
czy wiesz kim jest jezus ?
musisz wiedzieć skoro nie wierzysz
!
gdyby nie Jezus noiebyłoby twojej niewiary !
1 1 1