Odpowiedzi

2009-11-18T22:18:26+01:00
Sukcesja ekologiczna zachodzi nieustannie (płynie), jest to niezbedne do utrzymania równowagi w przyrodzie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:25:52+01:00
Hymm.. Spróbuje CI je rozwiązać..;DD


Moim zdaniem słowa "NIC NIe STOI WSYSTKO PŁYNIE" w odniesieniu do sukcesji ekologicznej i jej znaczenia w przyrodzie znaczy to, że słowo płynei mozna różnie zintepretować np. Gdy kula się kręci woda płynie, Statek płynie, ryba płynie oraz życie płynie.

Może tera wpadło CI coś do głowy?:P
Podrawiam;)