Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:29:29+01:00
Judaszowe srebrniki- korzyści płynące ze zdrady kogoś
17 3 17
2009-11-18T22:31:43+01:00
Jesli chodzilo oto co to bylo to :

Judaszowe srebniki-zapłata otrzymana za zdradę, haniebnie zarobione pieniądze.
w skrocie ;]


pomoglam sb netem ;]
18 3 18
2009-11-18T22:31:56+01:00
Jest to symbol zapłaty za zdradę.Judasz nie wytrzymuje presji, te pieniądze go "palą", jak wyrzuty sumienia. Judasz rzuca pieniądze Starszym i Arcykapłanom i mówi: "zgrzeszyłem, gdyż wydałem krew niewinną".
Potem, nie mogąc znieść wyrzutów sumienia, Judasz wiesza się...
Zatem i srebrniki judaszowe zyskują jakby dodatkowe znaczenie - nie tylko są zapłatą za zdradę, lecz stają się zapłatą, która ciąży, od której nie można się uwolnić.
10 4 10