Wróciłeś z wakacji i chcesz podzielić się wrażeniami z koleżanką z niemiec, którą poznałeś podczas wymiany szkolnej.Napisz do niej e-mail, w którym:
-przeprosisz, że tak długo nie pisałeś i wyjaśnisz z jakiego powodu
-poinformujesz o tym gdzie i z kim spedziłeś wakacje
-opowiesz co robiłeś w czasie wakacji i o swoich wrażeniach
-zapytasz o jej wrażenia wakacyjne i wyrazisz nadzieję na spotkanie

Prosze o rozwiązanie tego zadania wraz z przetłumaczeniem tego na polski ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:39:40+01:00
Liebe .....
Entschuldigung ,dass ich habe sehr lange nichts geschrieben,aber ich habe wenig Zeit gehabt.
Im Sommerferien war ich am Ostsee in Polen mit meine Eltern.
Dort habe ich im Meer seschwommen und Strandball gespielt.
Wie hast du deine Sommerferiem verbracht?
Ich hoffe ,dass wir sich treffen.

Wszystko co powinno jest;)
4 4 4
  • eXo
  • Rozwiązujący
2009-11-19T01:24:32+01:00
Liebe xxx,
entschuldigung, dass ich so lange nicht geschrieben habe, aber ich war im Urlaub.
In den Sommerferien war ich mit meiner Familie in Griechenland. Ich bin dort sehr viel am Strand gelegen, gesonnt und gebadet. Es hat wirklich viel Spass gemacht.
Was hast du in denn Sommerferien gemacht?
Hoffentlich treffen wir uns bald
Liebe Grüße
dein xyz

Droga xxx,
przepraszam, ze tak dlugo nie pisalem, ale bylem na wakacjach.
W wakacje bylem ze swoja rodzina w Grecji. Tam bardzo duzo sie opalalem, lezalem na plazy i plywalem.
Co ty robiles w wakacje?
Mam nadzieje ze niedlugo sie spotkamy
Pozdrawiam
twoj xyz
6 5 6