Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:45:55+01:00
1420 zł - 100%
x - 105%

x = 1420 zł * 105% / 100 %
x = 1491 zł


1491 zł - 100%
x - 70%

x = 1491 zł * 70% / 100%
x = 1043,7

odp. Kuchenka kosztuje obecnie 1043 złotych i 70 groszy
29 4 29
2009-11-18T22:45:56+01:00
100% - 1420 zł
105% - x zł

x=1,05*1420=1491

1491 to cena po podwyższeniu o 5 %

100% - 1491
70% - x

x=0,7*1491= 1043,70
9 4 9
2009-11-18T22:47:30+01:00
1420 zł - 100%
x - 105%

x = 1420 zł * 105% / 100 %
x = 1491 zł


1491 zł - 100%
x - 70%

x = 1491 zł * 70% / 100%
x = 1043,7

ODp, Kuchenka kosztuje obecnie 1043 złotych i 70 groszy
7 4 7