Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T23:31:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T23:33:36+01:00
Wg mnie fale nie wzmocnią się- dlatego, że mają różną częstotliwość.
Gdyby miły się wzmocnić, wówczas w eterze byłby chaos- spotykają się tam fale od TV, radia, CB, satelity. Właśnie przydzielenie każdemu z nich częstotliwości gwarantuje suwerenność każdej z fal, że nie zostanie zakłócona.

to tyle- poczekaj na inne rozwiązania, bo mogę być w błędzie