Odpowiedzi

2009-11-19T00:30:45+01:00
Gdyby funkcje były równe dla każdego argumentu musiałyby dawać tą samą wartość, ale:

f(-1) = √(-1)² = √1 = 1
g(-1) = -1

f(-1)≠g(-1)

Zatem funkcje te nie są równe.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T00:40:14+01:00
Najpierw sprawdzamy czy dziedziny są równe. Df=R i Dg=R (dziedziny są równe), ale:
f(x)=√x² = |x|
|x|= x dla x≥0 i -x dla x<0

więc zbiór wartości funkcji f(x) i g(x) nie jest taki sam.

Odp.: Funcje nie są równe.
2009-11-19T01:33:20+01:00