Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T06:55:19+01:00
Mianownik.kto? co? - Odyseusz
Dopełniacz.kogo?czego? - Odyseusza
Celownik.komu czemu? - Odyseuszowi
Biernik.kogo?co? - Odyseusza
Narzędnik.z kim ? z czym? - z Odyseuszem
Miejscownik. o kim? o czym? - o Odyseuszu
Wołacz. o! - Odyseuszu!
71 4 71
2009-11-19T06:55:35+01:00
M.Odyseusz
D.Obyseusza
C.Odyseuszowi
B.Odyseusza
N.Odyseuszem
MSC.Odyseuszu
W.Odyseuszu
7 2 7
2009-11-19T07:06:17+01:00
Odyszeusz
M (Mianownik) kto ? co? Odyseusz
D (Dopełniacz) kogo? czego ? Odyseusza
C (celownik) komu ? czemu? Odyseuszowi
B (biernik) kogo ? co? Odyseusza
N (narzędnik)z kim ?z czym ? Odyseuszem
Msc. (miejscownik)o kim ? o czym ? Odyseuszu
W (wołacz) oo ! Odyseuszu !

18 2 18