ZAD.1
Szczęście rodzinne jest dla Polaków:
a)przeważnie nieosiągalne. c)mało ważne.
b)podstawowym składnikiem d)najcenniejsze w życiu.
tożsamości.
ZAD.2
Podaj po 4 przykłady cech wrodzonych i nabytych.
ZAD.3
Pogłębianie wiedzy o świecie i rozwijanie własnych umiejętności to:
a)samoocena c)samorealizacja
b)samokrytyka d)samodyscyplina

2

Odpowiedzi

2009-11-19T08:13:28+01:00
1) d
2)cechy wrodzone:
-kolor oczu
-kolor włosów
-kolor skóry
-wzrost

cechy nabyte:
-egoizm
-zdolnosc do podejmowania decyzji
-umiejetnosc samokrytyki
-zdolnosci przywodcze
3)c
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T11:59:20+01:00
1 b
2
cechy wrodzone:
- inteligencja,
- temperament
- talent
- cechy charakteru

cechy nabyte:
- pewne zasady
- nawyki
- normy postepowania
- przyzwyczajenia
3 c
7 1 7