Odpowiedzi

2009-11-19T08:46:33+01:00
Jestem chuda jak patyk,mądra jak sowa.Cichutka jak mysz pod miotłą chociaz czasem zimna jak lod.
2009-11-19T08:49:07+01:00
Wysoki jak topola, posiada wzrok sokoła.
Uśmiech banana,czupryna rozczochrana.
I chociaż mądry to bardzo skromny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T10:27:00+01:00
Jestem wysoka jak topola lecz głupa jak fasola
włosy mam czarne ale brzydkie jak jagnię
mam wesołą buźkę i zajadam kapustkę
a ubieram się ładnie ,ale starodawnie
jestem miła ,ale czasem zrzędliwa
cechy mam wspaniałe jak pól urodzaje
jestem taka wspaniała jak kasza gryczana.

poszę