Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T08:48:01+01:00
Mit o wojnie Trojańskiej pokazuje jak prosto i łatwo można podejść i pokonać przeciwnika. Tutaj pokazany jest spyryt, pomysłowość i szybkie myślenie Odyseusza
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T08:48:30+01:00
Czasem pod płaszczykiem nagrody lub czegoś, co znaleźliśmy kryje się coś złego, co nas zniszczy.
Lub patrząc inaczej - jak spryt może pomóc w tym, by kogoś oszukać w celu zdobycia czegoś dla siebie.
W przypadku mitu o wojnie - koń, który został wciągnięty a w środku miał ukrytych wojowników.
1 1 1