Odpowiedzi

2009-11-19T11:14:47+01:00
Kuliste kolana
obrotowe barki
zawiasowe stawy łokciowe
27 3 27
2009-11-19T12:05:31+01:00
Kuliste - staw biodrowy, ramienny
obrotowe - staw promieniowo-łokciowy
zawiasowe - staw łokciowy, stawy palców, kolanowy
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:46:54+01:00
Stawy kuliste wystepuja w barkach i biodrach.Stawy obrotowe wystepuja w szyi oraz styku kosci promieniowej i lokciowej z koscia ramieniowa.Stawy zawiasowe wystepuja w lokciach,palcach, kolanach.
27 3 27