Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T11:48:33+01:00
Lasy równikowe:
-dostarczają surowca dla przemysłu drzewnego (meble) i chemicznego(kostetyki np. eukaliptuose aloesowe ita ), spożywczego(różne owoce i krzenie na przyprawy) a także papierniczego. oraz do przemysłu farmaceutycznego(leki itp)
-stanowią surowiec opałowy
40 3 40
2009-11-19T12:42:06+01:00
Czlowiek wykorzystuje:
powietrze
drewno
łowiestwo
igły z drzew
ułuz to jakoś w zdanie;]
31 3 31