Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T12:05:59+01:00
Poniewaz dreszcze wywoluja drobnofaliste drżenie ciała wywołane nieskoorodynowanymi skurczami mięśni, pojawiające się zwykle podczas szybkiego wzrostu ogólnej temperatury ciała do wysokich wartości.
20 3 20
2009-11-19T13:22:24+01:00
Ponieważ dreszcze to ruchy mięśni, dzięki tym ruchom mogą się rozgrzać. To dlatego jeśli człowiekowi jest zimno to ma dreszcze. Po prostu organizm próbuje się rozgrzać.
18 4 18