Odpowiedzi

2009-11-19T15:59:54+01:00
Zadanie 1
zjawisko rozprężania i sprężania gazu zachodzi w lodówce. gaz (tu freon) sprężany nagrzewa się, rozprężając obniża temperaturę.

zadanie 2
drewno - izolator
żelazo - przewodnik
miedź - przewodnik
szkło - izolator
powietrze - gazy nie przewodzą ciepła mimo to transport ciepła odbywa się (konwekcja)
olej - ciecze nie przewodzą ciepła
woda - ciecze nie przewodzą ciepła
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:17:43+01:00
Zad1.
a)ulatnianie się z butli
b)w kompresorze
zad.2.
przewodniki-żelazo, miedź, ołów,parafina
izolatory-drewno, szkło, powietrze, olej, woda
4 5 4