Odpowiedzi

2009-11-19T12:31:19+01:00
Demokratyczne: Polska, Czechy, Niemcy, USA, Słowacja, Ateny, Wieka Brytania
Formy Państw niedemokratycznych :SYSTEM TOTALITARNY:Przykłady państw totalitarnych:
Związek Sowiecki (jako pierwszy)
Włochy Benito Mussoliniego
Hitlerowska III Rzesza
Chiny Mao Zedonga
obecnie: Korea Pn.
SYSTEM AUTORYTARNY:Przykłady państw autorytarnych:
Hiszpania za władzy generała Franco
Chile pod wodzą Pinocheta
współcześnie: kraje Bliskiego Wschodu, a także: Uzbekistan, Angola

O te niedemokratyczne to chyba o to chodzi =)
7 3 7
2009-11-19T12:46:08+01:00
Polska, Czechy,Niemcy,USA, Słowacja, Francja, Włochy, Meksyk, Kanada, Belgia-demokratyczne
Iran, Chiny, Korea Pn., Kuba -niedemokratyczne
Ciężko znaleźć inne
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:07:08+01:00
Demokratyczne:
Polska
Francja
Niemcy
Stany Zjednoczone
Kanada
Brazylia
Rosja
Gruzja
Grecja
Włochy
Niedemokratyczne:
Maroko
San Marino
Boliwia
Kolumbia
Sierra Leone
Zimbwabwe
Nigeria
Gabon
Benin
Irak
11 3 11