Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T12:35:32+01:00
F(x)=√(x²-4)

musi byc (x²-4) ≥0
(x-2)(x+2)≥0
x∈(-∞,-2>u<2,+∞)
2009-11-19T12:36:10+01:00
(x²-4)>0
(x-2)(x+2)>0
x₁=2, x₂=-2

najstępnie rysujesz parabolę przechodzącą przez te dwa punktu, zwróconą do góry .
odpowiedż ci wyjdzie że x=(-nieskończoność, -2) υ (2, +nieskończoność)
2009-11-19T12:40:19+01:00
(x²-4) ≥0
(x-2)(x+2) ≥0
x=2
x=-2

os na załączniku
x∈(-∞;-2> υ<2;+∞)