Odpowiedzi

2009-11-19T12:36:38+01:00
Tolerancja oznacza postawe wykluczajaca dyskryminacje ludzi:D
6 2 6
2009-11-19T12:37:50+01:00
Tolerancja - z lac. tolerare tzn znosic, wytrzymywac
Tolerancja oznacza tyle, co bycie wyrozumialym dla kogos kto jest wobec nas kims odmiennym, np. jest wyznawca innej religii, ma inny od naszego kolor skory itp.
Pojecie tolerancji wiaze sie takze ze spoleczna oraz polityczna roznorodnoscia.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T12:41:41+01:00
Toleranja - (z łac. znosić , cierpieć ) oznacza poszanowanie czyiś zachowań lub poglądów mimo że one nam się nie podobają. Tolerancja umożliwia "otwartą" dyskusję. Bez tolerancji rozmowa zamienia się w zwykłą kłótnię albo agresywną sprzeczkę .
10 4 10